środa, 10 kwietnia 2019

PROLOG

  W listopadzie skończę 36 lat.Osiem lat temu zdiagnozowano u mnie schizofrenie paranoidalną.Przez ten czas zdążyłem już odwiedzić parę oddziałów psychiatrycznych w Warszawie i Tworkach.Mój blog będzie się opierał na doświadczeniach,których doznałem w czasie mojej hospitalizacji.Blog powstał z potrzeby chwili.Mam nadzieje,że będzie chociaż w drobnej części służył jakąś pomocą w zrozumieniu nas chorych przez tzw. "normalnych" ludzi którzy mają jakąkolwiek styczność z osobami chorymi psychicznie.Liczę również na kontakt osób z podobnymi ułomnościami psychicznymi jak autor tego bloga.Niech mój blog stanie się taką małą platformą porozumienia między dwoma z pozoru obcymi sobie światami.Nie jestem jakąś wyrocznią czy profesorem psychiatrii,więc nie będę się wymądrzał.Spróbuje po prostu opowiedzieć trochę o swoim świecie.A nóż ktoś się z tym utożsami... A innej osobie może to w czymś pomoże... Jeśli chociaż jednemu człowiekowi się to do czegoś przyda,to uznam że było warto rozpoczynać tą przygodę z blogiem ;)

1 komentarz: